het-boek-over-boekmarketing

Hét boek over boekmarketing!

Een veelbelovende titel, nietwaar? Maar van een boekmarketingexpert (je ziet me hier links op de foto staan) met ruim 15 jaar ervaring mag je ook best wel wat verwachten. Op internet wemelt het van de boekmarketingchecklists, vaak zijn dit opsommingen zonder enige diepgaande duiding. Ook concrete voorbeelden – goed en fout – zie je niet of zelden. Na 15 jaar actief te zijn als boekmarketeer deel ik graag mijn expertkennis met jou als auteur.

Wat je mag verwachten

Ik heb heel veel auteurs mogen helpen met hun boekmarketing. Auteurs die zelf hun boek uitgeven, maar ook auteurs die meer hadden verwacht van hun uitgever. Vaak merk ik dat een auteur het lastig vindt om zijn/haar boek te promoten. Maar ik merk ook dat auteurs die er vol voor gaan wel degelijk succes hebben op de overvolle Nederlandse boekenmarkt. Enkele auteurs die ik heb geholpen met hun boekmarketing mogen zich inmiddels bestsellerauteur noemen. Uiteraard deel ik met jou de belangrijkste tips om ook bestsellerauteur te worden. Ik laat je zien hoe je een nieuwswaardig persbericht schrijft en toon voorbeelden van perspublicaties. Hoe je meer boeken verkoopt op een boekpresentatie en hoe je de ultieme perslijst opstelt. En je website: is dat slechts een digitaal uithangbord of juist het ronkende hart van jouw boekmarketingstrategie? Ook zoom ik in op het persoonlijke aspect: boekmarketing is namelijk volharden. Doorzetten, ook als het even tegenzit. Als laatste noem ik hier de talrijke cases. Praktijkvoorbeelden waar jij direct van kunt leren. Wees gerust, dit is slechts een kleine greep uit de lijst van onderwerpen die ik benoem in hét boek over boekmarketing.

Interesse in hét boek over boekmarketing?

Momenteel ben ik druk met het schrijven van het handzame boek en help ik auteurs met hun boekmarketing. Ik schat in dat hét boek over boekmarketing (dit zal overigens niet de officiële titel worden) voor de zomer ’24 gereed zal zijn. Wil jij echt alles weten over het promoten van je boek? Niet alleen praktische teksten, maar juist veel meer bewezen tips en voorbeelden. Na het lezen van dit boek kun jij zelf optimaal aan de slag met het promoten van je boek.

Interesse? Vul dan het onderstaande formulier in. Ik houd je op de hoogte, je ontvangt van mij alleen berichten over hét boek over boekmarketing.

Bedankt alvast voor je interesse.

Hartelijke groet,
Hans van der Mey
Boekmarketeer